Konkurs na etykietę piwa Kamionkowskiego – wyniki

 

6 czerwca został rozstrzygnięty konkurs na etykietę piwa Kamionkowskiego. Zwycięzcą okazał się Marcin Szewczyk.

Jury konkursu na etykietę piwa Kamionkowskiego (Jasne, Miodowe, Korzenne) z Browaru Czarnków, obradujące w składzie: Magdalena Frankowska (Fontarte/STGU), Piotr Rypson (autor książki „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949“), Michał Woliński (Piktogram/BLA) i Andrzej Wandzel (Browar Czarnków) przyznało w dniu 6 czerwca 2012 r. główną nagrodę Marcinowi Szewczykowi (2.000 zł). Jury wyróżniło także dwa inne projekty – autorstwa Karoliny Kotowskiej oraz Szymona Poteraja. Organizatorzy postanowili nagrodzić autorów wyróżnionych prac wyjazdem na 25 Biennale Grafiki w Brnie w dniach 21-24 czerwca 2012 r.

proj. Marcin Szewczyk

proj. Marcin Szewczyk

proj. Marcin Szewczyk

Uzasadnienie wyboru jury: Nagrodzona i wyróżnione prace cechują się wysokim poziomem graficznym, w adekwatny sposób odpowiadają specyfice produktu i w ciekawy sposób oddają charakter Soho Factory, w którym klimat postindustrialnej części Kamionka miesza się z żywiołowym buzowaniem kultury i biznesu.

proj. Szymon Poteraj

proj. Szymon Poteraj

proj. Szymon Poteraj

proj. Karolina Kotowska

proj. Karolina Kotowska

proj. Karolina Kotowska

*

Month: Year:
« Prev October 2017 Next »
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         
Category Key
 Bizuteria
 Inne
 Komiks, rysunek, ilustracja
 Logo, identyfikacja
 Moda
 Mural, elewacja, street art
 Nabor na wystawe
 Obiekt, mebel, urzadzenie
 Opakowania
 Plakat, billboard
 Wnetrza

Comments are closed.

Design Attack

Strona dedykowana Festiwalowi Design Attack, a także wydarzeniom związanym z szeroko pojętym wzornictwem.