Konkurs na logo Teatru Muzycznego Capitol

(termin: do 3 września 2012 r.)

*

Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu w związku z otwarciem nowej siedziby organizuje konkurs na nowy logotyp instytucji.

Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo), który będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej Teatru i umieszczany na szeroko rozumianych materiałach informacyjnych, promocyjnych, popularyzatorskich, takich jak m.in. plakaty, foldery, billboardy, postery, roll-upy, prezentacje, serwisy internetowe oraz na innych materiałach przygotowywanych, wydawanych bądź zlecanych przez Teatr.

Termin dostarczenia prac konkursowych mija 3 września o godz. 15.00.

Nagroda za przygotowanie zwycięskiego projektu logo wynosi 2.000 zł.

Zwycięzca konkursu zobowiązany będzie przed otrzymaniem nagrody do podpisania umowy na wykonanie Księgi Znaku z terminem oddania dzieła do dnia 30 grudnia 2012 r. za wynagrodzeniem w wysokości 10.000 zł.

Więcej informacji i regulamin konkursu

*

List Dyrektora Konrada Imieli do uczestników konkursu na nowe logo Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu.

Drodzy Państwo,

Postanowiłem zmienić logo Teatru Muzycznego Capitol. Okazją do wprowadzenia nowego logo będzie otwarcie nowego, przebudowanego teatru we wrześniu 2013.

Dlaczego chcę zrezygnować ze starego logo? Wydaje mi się, że za bardzo sugeruje naszym widzom stylistykę retro, szczególnie przez krój czcionki. Teatr Muzyczny Capitol wypracował sobie opinię nowoczesnego teatru muzycznego, który oprócz prezentacji wybitnych musicali nie boi się odważnie eksperymentować, szukać nowych dróg z zachowaniem wysokiej jakości przedstawień, decyduje się na ryzyko artystyczne w imię poszukiwań „nowego”.
Nowe logo powinno oddawać nasz „niepokorny” charakter. Obecnie w Capitolu realizujemy cztery linie repertuarowe: nowe, odważne prapremiery, klasyczne musicale broadwayowskie, widowiska rozrywkowe i spektakle dla dzieci. Postrzegam działalność nowego Capitolu jako artystyczny tygiel, centrum sztuki prezentujące wiele form łączących teatr, muzykę i taniec.

Nowy Capitol to bez wątpienia będzie eleganckie miejsce. Odnowiona, ekspresjonistyczna, przedwojenna widownia (srebro, czerwień, złoto, czerń) i dobudowany nowoczesny gmach, w którym dominują: kamień, szkło i blaszane elementy w kolorze złotym.

Propozycja liternictwa użytego w nowym logo powinna zakładać umieszczenie liter na fasadzie teatru, zgodnie z załączonym projektem architektonicznym (w którym użyto liternictwa stosowanego obecnie).

Dość dobrze komponowało się w tej fasadzie oryginalne, przedwojenne liternictwo, niezwykle proste w formie, komunikatywne i nowoczesne w wyrazie. Proszę to potraktować jako sugestię i inspirację.

Mam nadzieję że Państwa talent i rzemiosło dostarczą nam nowego, świeżego, świetnie rozpoznawalnego znaku, który będzie firmował nasze przyszłe poczynania artystyczne przez wiele lat. Trzymam kciuki za Państwa pomysłowość!

*

Month: Year:
« Prev April 2018 Next »
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
           
Category Key
 Bizuteria
 Inne
 Komiks, rysunek, ilustracja
 Logo, identyfikacja
 Moda
 Mural, elewacja, street art
 Nabor na wystawe
 Obiekt, mebel, urzadzenie
 Opakowania
 Plakat, billboard
 Wnetrza

 

 

Comments are closed.

Design Attack

Strona dedykowana Festiwalowi Design Attack, a także wydarzeniom związanym z szeroko pojętym wzornictwem.