RZUT Poziomy/09 – „F” jak Facebook, „F” jak fashion, czyli marka modowa w internecie

* ŁÓDŹ
* Aula Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi, ul. Targowa 65
spotkanie z cyklu RZUT Poziomy: 
Julia Turewicz SHOWROOM. „F” jak Facebook, „F” jak fashion, czyli marka modowa w internecie
 23 marca 2013 r. (sobota), godz. 12.00
* portal DesignAttack.pl patronuje spotkaniu

*

W ramach dziewiątego wykładu z cyklu Rzut Poziomy – zatytułowanego „F” jak Facebook, „F” jak fashion, czyli marka modowa w internecie – gościem będzie reprezentantka SHOWROOMu, platformy e-commerce zajmującej się sprzedażą produktów marek i niezależnych projektantów mody - Julia Turewicz

RZUT_Poziomy_SHOWROOM_plakat

Zwiększamy pole widzenia i kierujemy wzrok na branżę modową. Jednocześnie pozostajemy wierni rdzennemu zagadnieniu Rzutu Poziomego, czyli marce. Kolejną edycję spotkania poświęcamy polskiej, niezależnej modzie. W temat wprowadzi nas SHOWROOM, równie niezależna inicjatywa, która dzięki specyficznej formule funkcjonowania w szybkim tempie zyskała dużą popularność. Dowiemy się, jak od koncepcji poprzez rzeczywiste działanie zbudował on swoją tożsamość, a także, w jaki sposób pomaga kreować markę projektanta. Porozmawiamy o teorii promocji oraz o możliwościach rozwiązań sprzedażowych z pomocą Facebooka od praktycznej strony. Wykład kierujemy w szczególności do młodych wchodzących na rynek projektantów, studentów wydziału projektowania i wszystkich zainteresowanych tematyką branży modowej. W drugiej części spotkania dyskusję z zaproszonymi gośćmi poprowadzi dyrektor Centrum Architektury i Wzornictwa Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi, Igor Gałązkiewicz.

SHOWROOM jest platformą sprzedaży dla niezależnych projektantów mody i designu, która skupia już ponad 300 twórców. Jako startup funkcjonuje od początku 2012 r. Można tu kupić ubrania, biżuterię oraz akcesoria sprzedawane bezpośrednio przez projektantów. W odróżnieniu od pozostałych butików online transakcja kupna i sprzedaży zawierana jest pomiędzy sprzedającym a kupującym. Założycielami platformy są Michał Juda i Jasiek Stasz. (www.shwrm.pl)

Ideą RZUTU Poziomego jest omówienie i analiza konkretnych zagadnień z dziedziny wzornictwa, architektury i brandingu poprzez pryzmat doświadczenia zaproszonego gościa. Formuła cyklicznych, otwartych spotkań pozwoli łódzkiej publiczności na częstszy kontakt z dziedzinami projektowymi. Ze względu na profil działalności CAiW nie zabraknie także kwestii poświęconych zastosowaniu dziedzin projektowych w procesie wzmacniania i budowania tożsamości marki. (facebook.com/RZUTpoziomy)

 

Comments are closed.

Design Attack

Strona dedykowana Festiwalowi Design Attack, a także wydarzeniom związanym z szeroko pojętym wzornictwem.