Możliwość wyboru szablonu podstawą do uzyskania satysfakcji odbiorcy

Możliwość wyboru szablonu strony internetowej

Robiąc zakupy w sklepie – wybieramy pomiędzy produktami stojącymi na półce. Robiąc zakupy w Internecie – przebieramy między ofertami, wybierając tę, która przypadnie nam najbardziej do gustu. Kupując samochód – przeglądamy oferty i ogłoszenia, dobierając właściwy pojazd do naszych preferencji. Nie inaczej jest ze stronami internetowymi, które podczas etapu tworzenia powinny oferować różne, możliwe do zastosowania szablony – tak, by jak najbardziej efekt końcowy spełniał oczekiwania i założenia Klienta co do serwisu, a także był możliwie najbardziej dostosowany do branży i identyfikacji wizualnej jego marki.

W związku z powyższym, podczas – czy to tworzenia strony internetowej (będąc deweloperem) – czy poszukując agencji do jej realizacji (będąc Klientem), należy zwrócić uwagę na sam proces realizacji serwisu. Jeżeli podczas jego trwania mamy możliwość decydowania o wyglądzie, a przed jego zastosowaniem dostajemy (lub udostępniamy) kilka różnych propozycji efektu końcowego – wybraliśmy właściwą firmę (lub też – pełnimy poprawne usługi, z których Klienci mogą być zadowoleni).